Kvalitetssikring

Å sikre kvaliteten på våre leveranser er viktig for oss, og med vårt unike og automatiserte kvalitetssikringssystem kan vi overvåke kvaliteten til enhver tid. For å gjøre prosessen så gjennomsiktig som mulig oppdaterer kvalitetsavdelingen vår fortløpende statusen for hvor fornøyde kundene er med tjenestene våre. Denne statusen vises i sanntid i vår nettbaserte styringsmodul.

  • En mulighet til å vurdere hvilken betydning og verdi samarbeidet med ProData Consult har i de ulike delene av organisasjonen
  • Med ProData Consults kvalitetssikringssystem får du en enkel og god oversikt over konsulentaktiviteten.

ProData Consults kvalitetssikringssystem tilbyr rask og gjennomsiktig overvåking av konsulentaktiviteten

Konsulentenes arbeidsinnsats er livsnerven i ProData Consult - vi overvåker den, vurderer den og deler resultatene med kundene våre. Hver konsulent evalueres etter avtalte intervaller, avhengig av oppgavens omfang og kompleksitet. I løpet av kontraktsperioden utfører vi også en avsluttende evaluering av konsulentens samlede arbeidsinnsats.

Du kan alltid overvåke kvaliteten på tjenestene fra ProData Consult samt enkeltkonsulenters arbeidsinnsats i vår gratis nettbaserte styringsmodul.

ProData Consult har mottatt kundeevalueringer for flere enn 1000 konsulenter.


Hvordan måler vi resultater og vurderer samarbeidet?

Prosessen er enkel, men effektiv:

  • En løpende nettbasert evaluering genereres automatisk for hver konsulent etter avtalte intervaller. Evalueringsskjemaet tar ikke mer enn 30 sekunder å fylle ut.
  • Når en konsulent fullfører et arbeid, genereres en endelig evaluering automatisk, som er akkurat like enkel å fylle ut som det løpende evalueringsskjemaet.
  • Kunden kan når som helst bruke vår gratis konsulentstyringsmodul for å overvåke den enkelte ProData-konsulentens arbeid samt vårt samarbeid med kunden.
  • ProData Consult har alltid mulighet til å sjekke vår konsulents samlede arbeidsinnsats for alle oppdrag samt konsulentens arbeid hos den enkelte kunden.
  • Kvalitetsavdelingen vår sender med jevne mellomrom ut kvalitetsrapporter som viser konsulentenes arbeidsinnsats ved hjelp av oversiktlig grafikk.

For å få et pålitelig statistisk grunnlag er målet vårt å ha en svarprosent på 80 prosent og en samlet gjennomsnittlig evalueringsscore på 3,5 eller høyere på en skala fra 1 til 5 (se skala nedenfor).

Konsulentenes samlede prestasjoner i 2015 ProData Consult

Quality Assurance2015